E-mail je jedan od najpopularnijih načina direktnog komuniciranja s potrošačima koji se široko koristi u poslovnom svijetu. Kroz e-mail, tvrtke mogu obavještavati svoje klijente o raznim aspektima svojih proizvoda i usluga, kao i promovirati prodajne akcije i posebne ponude. Kvalitetno sastavljene e-mail poruke ključne su za uspjeh u ovoj vrsti komunikacije, a evo nekoliko savjeta kako ih poboljšati:
Naslov koji privlači pozornost
Naslov e-maila je prva stvar koju će primatelji primijetiti, stoga treba biti privlačan i intrigantan. Cilj je izazvati “wow” efekt i potaknuti primatelja da otvori e-mail i pročita sadržaj.
Jasan i kratak subjekt
Subjekt poruke treba biti jednostavan, kratak i jasan, dajući primatelju do znanja o čemu se radi u e-mailu. To pomaže primatelju da brzo shvati svrhu poruke i odluči hoće li je otvoriti ili ne.
Uključite podatke o pošiljatelju
Važno je da e-mail sadrži podatke o pošiljatelju kako bi primatelji znali tko im šalje poruku i kako bi mogli povratno komunicirati ako je potrebno.
Izbjegavajte hiperbolične tvrdnje
Kad pišete e-mail, izbjegavajte prekomjerne hvale ili pretjerane tvrdnje koje bi mogle dovesti do sumnje ili skepticizma kod primatelja. Umjesto toga, pišite jasno, sažeto i istinito.
Gramatički ispravno pisanje
Pazite na gramatičke greške i pravilno koristite jezik u tijelu e-mail poruke. Nepravilna gramatika može umanjiti profesionalni dojam i smanjiti vjerodostojnost poruke.
Nemojte koristiti velika slova ili “vikati”
Izbjegavajte korištenje velikih slova ili izraza koji izazivaju osjećaj vikanja u e-mailu. To može djelovati agresivno ili neprikladno i odvratiti primatelje od čitanja poruke.
Važno je samo slati e-mailove onima koji su dali svoju suglasnost za primanje takve vrste komunikacije. Spamiranje može naštetiti ugledu vaše tvrtke i rezultirati negativnim reakcijama primatelja.